HP HSTNN-OB60 accu vervangen - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van ben ba - WaarBenJij.nu HP HSTNN-OB60 accu vervangen - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van ben ba - WaarBenJij.nu

HP HSTNN-OB60 accu vervangen

Door: laptopaccu

Blijf op de hoogte en volg ben

27 Februari 2017 | Duitsland, Berlijn

De ThinkPad uit de T-serie Represent typische business notebooks voor veel gebruikers. Lenovo is niet alleen voorzien van de nieuwe T470 met moderne processors en havens, doel aussi volledig Oproepen een nieuw frame. Update: Luminance op de batterij
Lenovo's bijgewerkt bedrijf lineup biedt nauwelijks verrassingen van dit jaar. Veel modellen kreeg alleen de update Kaby Lake, het doel MOST-serie nog steeds gebruik maken van de Sámi frame. Een uitzondering is de "standaard" T-serie - Zowel de 14-inch ThinkPad T470 en de 15,6-inch T570. Het is de eerste keer sinds de TX40-serie drie jaar geleden dat ze een nieuwe doos, qui est Iets kleiner en lichter. Het 14-inch model zou kunnen zelfs het verminderen van de afstand tot de T470s (geen veranderingen voor de doos) zijn.

Ons testmodel is de ThinkPad T470 20HD002HGE voor 1640 euro met een moderne Kaby Lake Core i5-7200U, 8GB RAM, een 512 GB SSD-NVMe evenals een mat Full HD IPS-paneel. De veiligheid apparatuur is zo uitgebreid als altijd en nu Lenovo aussi voorzien van een volwaardige Thunderbolt-poort 3 met een USB type-C connector. De campus model (voor studenten en docenten) van ons testmodel heeft de aanwijzing 20HES01100 en is veel meer betaalbaar op 1.200 euro.

Rivalen hoogwaardige zakelijke notebooks van eerst de andere grote fabrikanten. De lijst omvat de HP EliteBook 840 G4, de Dell Latitude E7480, evenals de Fujitsu LifeBook U747, bijvoorbeeld. We konden echter nog niet te beoordelen alle 'em nog gold Ze ares momenteel de revue, dus we zullen onder andere Recensies aussi enkele van de voorgangers voor onze vergelijking. De ThinkPad T470s is zeker een interessante vergelijking apparaat zo goed, dus we zullen aussi onder meer de gelijknamige geconstrueerd T460s .
We-al genoemd que la ThinkPad T470 is een van de weinige nieuwe laptop van Lenovo met een nieuw frame dit jaar. De afmetingen (zie ook de grootte vergelijking hieronder) nauwelijks veranderd, kunt u nog steeds gericht zijn gemakkelijk te onderscheiden van de nieuwe T470 van ict voorganger . De Chinese fabrikant nu weer maakt gebruik van een zwart frame en doet afstand van de donkergrijze kleurstelling.

Accu HP HSTNN-LB60 http://www.koopaccu.com/hp-hstnn-lb60.html .

Het systeem laat een zeer dichte afdruk en het basisstation is zeer stabiel. Druk is geen probleem voor de koolstofvezel versterkte kunststof frame, het enige gebied links naast het touchpad gebied onder de contacten, qui resulteert in een licht rammelend geluid. Verdraaien Pogingen alleen leiden tot licht krakende ook. De dunne deksel kan niet helemaal bijbenen in dit opzicht. De onderste rand in het bijzonder gemakkelijk kan worden gedraaid, qui resultaten in beeldvervorming. De druk van achter aan eerst de andere kant is geen probleem en het verdraaien Pogingen weer resulteren in slechts kleine krakende. De twee metalen scharnieren zijn zeer stevig en Call stuiteren preventie principe te voorkomen, je-moet gebruiken doel beide handen om het deksel te openen in ruil. De maximale openingshoek is - zoals gebruikelijk - 180 graden.

Over het algemeen, zowel de stabiliteit en de bouwkwaliteit zijn zeer goed, doel, qui is geen verrassing, is niet helemaal door met hoogwaardige metalen unibody constructie. Een voordeel van de T470, echter, is de externe batterij (totaal van twee batterijen), qui est Gemakkelijk bereikbaar aan de achterkant. Het is gelegen in het centrum en is niet-hebben een voetsteun, zodat het apparaat is zeer stabiel op een bureau, zelfs wanneer u de batterij te verwijderen. Er zijn geen speciale dienst luiken, het doel kun je de hele bodem te verwijderen om toegang te krijgen tot de componenten (daarover later meer).
Lenovo aussi gebruikt het nieuwe frame naar de havens te werken en te verplaatsen Reviews enkele van 'em. De SIM-tray (micro-SIM) is nu weer in de accubak aan de achterkant, bijvoorbeeld. The belangrijkste valuta In vergelijking met het vorige model is de implementatie van de 3 Thunderbolt-poort, qui est aussi een USB type-C-Port (Gen2) die kan worden gebruikt voor het opladen (Power Lever 2.0). TB3 is zeer veelzijdig en toekomstbestendige The Daarom; ondersteunde protocollen omvatten aussi DisplayPort 1.2a, bijvoorbeeld. De lat kan een hoge resolutie van 4K schermen bij 60 Hz te rijden; de HDMI 1.4-uitgang biedt alleen ondersteuning voor 4K bij 24 Hz. VGA-monitoren, qui zijn nog steeds veel voor in Sommige bedrijven, vereisen een adapter (niet meegeleverd).

Lenovo maakt gebruik van de beschikbare ruimte aan beide zijden van het frame zeer goed en aussi implementeert drie gewone USB 3.0-poorten (USB 3.1 Gen1, 1x always-on), een RJ45 ethernet, een full SD-kaartlezer en een SmartCard-lezer. Dedicated docking stations (vorige modellen nog steeds ondersteund) kunnen via docking haven aan de onderkant worden bevestigd. We hou echt van de lay-out - Alle poorten zijn aan de achterkant en zijkanten Reviews richting is er genoeg ruimte entre les afzonderlijke havens. De prestatie van de gewone USB poorten is goed; Gemeten we meer dan 380 MB / s in combinatie met onze externe Samsung SSD T3.
De SD-kaartlezer (UHS-I) aan de rechterzijde neemt de geheugenkaart en volledig Call Zou het dan ook worden gebruikt voor permanente opslag expansie. We kunnen een maximale overdrachtsnelheid van 90 MB Bijna / s (AS SSD) te bepalen in combinatie met onze referentiekaart van Toshiba (EXCERIA Pro SDXC UHS-II 64 GB, tot 260 MB / s). Foto's (.jpeg, ~ 5 MB per stuk, in totaal 1 GB) worden overgebracht op bijna 77 MB / s. Dit zijn gemiddelde resultaten, Kon doel sneller kaartlezer veel hogere resultaten te beheren.

Accu HP 484171-001 http://www.koopaccu.com/hp-484171-001.html .

Naast de geïntegreerde Gigabit controller (Intel I219V) voor bekabelde netwerken, kunt u draadloze netwerken gebruiken Uiteraard ook. Lenovo biedt diverse adapters; ons testmodel is uitgerust met de Intel Dual-Band Wireless-AC 8265. De naam al doet vermoeden dat het een dual-band module (2x2, 2,4 en 5 GHz) met een maximale overdrachtsnelheid van 867 Mbps. Alle moderne standaard WiFi 802.11ac Inclusief de snel evenals Bluetooth 4.2 worden ondersteund. De Intel Eigenlijk Module ondersteunt de snellere standaard 4.2, het besturingssysteem doel systemen beperkt is tot 4,1 selon Lenovo. De optionele Tri-Band Wireless-AC 18.265 van Intel WiFi-module (2x2, 802.11ad WiGig) is een interessante optie, qui is nodig voor het draadloze dockingstation. Meer informatie over de lat is beschikbaar in de sectie "Accessoires".

Onze gestandaardiseerde test met de WLAN-router van Linksys EA8500 (1 m afstand) vastgesteld zeer goede resultaten voor onze testmodellen. We kunnen zien 657 Mbps 512 Mbps Ontvangen en verzenden, zodat de T470 is een van de snellere systemen op dit gebied en het kan aussi winnen van de kleinere broer of zus ThinkPad E470. Alleen nieuwe MacBook Pro-modellen van Apple zijn merkbaar sneller. We testten de ThinkPad T470 met verschillende routers Tijdens de verslagperiode (Fritz! Box 7490 en Asus RCT-AC56U) en er waren geen problemen op het gebied van prestaties of stabiliteit.
De ThinkPad est disponible met een optionele WWAN-module. Lenovo biedt twee verschillende modellen: Intel XMM 7160 (Fibocom L831 WATER, 4G LTE) en LTE Qualcomm Snapdragon X7-A (Sierra Wireless EM7455). Het est aussi mogelijk om te upgraden naar een Overeenkomstige na de aankoop van het toestel, omdat alle benodigde antennes al zijn voorbereid. De WWAN maakt gebruik van de M.2-2242 module slot, dus je kunt geen gebruik maken van een extra SSD (M.2-2242) in dit vak. WWAN en WiGig worden ondersteund. De ThinkPad T470 ondersteunt NFC aussi, goal Het was niet beschikbaar in ons testmodel.

Niets veranderd in termen van de HD-webcam. Er waren nauwelijks vooruitgang op het vlak van beeldkwaliteit over de laatste koppels jaren. Het apparaat is nog steeds voldoende voor videogesprekken. De dual-array-microfoon boven het scherm laat een veel beter gevoel en overtuigt met duidelijke stemopnames.
De veiligheidsapparatuur van de ThinkPad T470 is zeer uitgebreid en we niets te missen. Het begint met de uitgebreide BIOS, waar u kunt instellen verschillende wachtwoorden en configureren van alle poorten individueel. Lenovo aussi implementeert een Trusted Platform Module (TPM 2.0) en Computrace wordt ook ondersteund.

U kunt de Windows login te beschermen met een standaard wachtwoord, een SmartCard of de vingerafdrukscanner. In tegenstelling tot de oude ThinkPad T460, Lenovo implementeert nu een zeer comfortabele touch scanner, Waar U-hoeft alleen maar je vinger op te zetten. Het werkt erg snel en betrouwbaar in de praktijk. Gezichtsherkenning via camera wordt niet ondersteund.
Lenovo al annonce Dat sommige nieuwe ThinkPad-modellen worden geleverd met de zogenaamde Windows Signature Edition. Dit est aussi het geval voor ons testmodel, Omdat er geen bloat ware met uitzondering van twee systeemtools (zie screenshot). Windows nog steeds zelf heeft de gebruikelijke toevoegingen als een proefversie van Office 2016 goud links voor games, kun je em doel snel te verwijderen.
De doos van de Lenovo ThinkPad T470 omvat alleen de notebook zelf, door een 45-watt adapter, de externe 3-cell batterij en Sommige service brochures. Lenovo biedt een aantal speciale accessoires. Bijzonder interessant zijn de grotere accu's. Ze verhogen het gewicht van de laptop en aussi til het een beetje aan de achterzijde, kan je doel de dubbele principe runtimes met de 72 Wh-model.

Accu HP HSTNN-OB60 http://www.koopaccu.com/hp-hstnn-ob60.html .

De integratie in productieve omgevingen via een docking station voor another is belangrijk, en er zijn meerdere oplossingen. Om te beginnen, is er uiteraard de Thunderbolt-poort 3 en Lenovo biedt twee Overeenkomstige oplossingen (170-270 euro). Dan is er est aussi de speciale docking in de haven beneden. Het grote voordeel is de compatibiliteit met eerdere producten (helemaal terug naar de T440), dus je hoeft niet per se nieuwe hardware nodig. Lenovo biedt verschillende modellen in een prijsklasse entre 130-200 euro.

Tags: accu, hp