Accu Dell Inspiron 1720 online Kopen - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van ben ba - WaarBenJij.nu Accu Dell Inspiron 1720 online Kopen - Reisverslag uit Berlijn, Duitsland van ben ba - WaarBenJij.nu

Accu Dell Inspiron 1720 online Kopen

Door: laptopaccu

Blijf op de hoogte en volg ben

02 Maart 2017 | Duitsland, Berlijn

HP heeft de Pavilion 17 bijgewerkt met Kaby Lake en Pascal, die betere prestaties, een langere levensduur van de batterij, en meer thermische hoofdruimte moet zorgen. Is de Pavilion 17t-AB200 een budget gaming machine overwegen waard?
Zes maanden geleden hebben we beoordeeld HP Pavilion 17 V3A33AV (model 17t-ab000). Hoewel saaie in het ontwerp en uitstraling sportieve dunne plastic behuizing, onopvallend ergonomie, en twijfelachtige invoerapparaten-it slaagde ook waar dat het meest: snelle CPU en GPU prestaties; grote opbergmogelijkheden; een heldere, kleurrijke vertoning; en een relatief lichte gewicht voor zijn klasse. Vandaag richten we onze aandacht op de HP Pavilion 17t-AB200, die ups de ante verder met de hulp van een Kaby Lake CPU en NVIDIA Pascal architectuur GPU.

Onze review unit is voorzien van een Intel Core i7-7700HQ quad-core CPU gepaard met een NVIDIA GeForce GTX 1050 GPU. We hebben ook 16 GB DDR4-2400 RAM en een dual-opslag configuratie bestaat uit een Samsung SSD en een 1 TB 7200 rpm harde schijf. Tenslotte, terwijl 4K touchscreen configuraties bestaan, onze machine was uitgerust met een standaard 1080p anti-glare IPS scherm. Hoe werkt deze mid-range multimedia machine behandelen zich tegen de rest van de markt? Laten we het uitzoeken.
The Pavilion 17t-AB200 geval is niet veranderd sinds we de beoordeeld 17t-ab000 in augustus. Het is nog steeds volledig opgebouwd uit plastic, en een nogal (helaas) dun plastic op dat. Optredens zijn aanvaardbaar, maar gewoon: zowel de grijze scherm deksel en het patroon bovenklep ademen een metallic look van een redelijke afstand, met faux de bovenklep van geborsteld metaal toekenning van de Pavilion een dun-vieled voorgevel van hogere kwaliteit constructie. In werkelijkheid, hoewel de basiseenheid stevig genoeg is op een vlakke ondergrond, flex is zeer waarneembaar, en het schermcover verdraait veel te gemakkelijk voor comfort. Tenminste afwerking is positief, met openingen tussen onderdelen consistente en kleine althans, totdat de gebruiker eerst probeert te demonteren voor het onderhoud (die we meer uitputtend in een later hoofdstuk zullen bespreken).
De machine is in ieder geval relatief draagbaar voor zijn klasse, met een totaal gewicht van slechts 2.954 kg (6.51 lbs) en een voetafdruk wat recht is in lijn met die van de concurrentie. Dankzij nauwe, goed afgestelde scharnieren, het afbeelden afhandelt bewegingen en trillingen goed, hoewel het niet mogelijk om het eigenhandig openen (de basis lanceert het oppervlak).

Accu Dell Inspiron 1720 http://www.koopaccu.com/dell-inspiron-1720.html .

Port selectie en plaatsing hebben ook niet veranderd sinds onze vorige beoordeling. Dat betekent dat, helaas, ons dezelfde kritiek nog steeds van toepassing zijn, misschien zelfs een grotere mate dankzij de concurrentie groeit steeds beter uitgerust in deze afdeling. Slechts drie USB-poorten (waarvan één USB 2.0, en die geen van zijn USB 3.1 / Type-C) en het ontbreken van een tweede display-uitgang optie, zoals mini-DisplayPort zijn ongelukkige onoplettendheid die waarschijnlijk over het hoofd gezien kan worden gezien de prijs en mid-range doelgroep van het paviljoen, maar die nog bleek in vergelijking met de talloze andere insluitsels van het hoger-end gaming notebooks.

Transfer tarieven van de SD-kaartlezer gemiddeld 91,24 MB / s in onze AS SSD sequentiële leestest, die zeer snel en merkwaardig verbeterd ten opzichte van die van de Pavilion 17-ab000. Real-world testen met behulp van een gemiddelde van drie runs kopiëren consequent formaat JPG-afbeeldingen was ontnuchterend echter het produceren van resultaten vrijwel identiek aan die van onze vorige tests op het Skylake voorganger.
Nogmaals, de netwerkhardware blijft hetzelfde als die van het paviljoen 17-ab000 . Voor draadloze communicatie, hebben we een Intel Dual-Band Wireless-AC-adapter 7265 (2x2), en voor de fysieke Ethernet-connectiviteit is er een onboard Realtek PCIe GBE Family Controller. Prestaties van beide adapters was goed in onze test. De Intel-adapter bevat ook Bluetooth-functionaliteit.
Inbegrepen bij het Paviljoen 17t is een relatief compacte 150 W AC-adapter met een gewicht van slechts 428 g. Daarnaast worden er geen andere accessoires ontvangen.
Onderhoud aan de Pavilion 17t-AB200 is een beetje een pijnlijk onderwerp. Onze eerdere beoordeling van de 17-ab000 aangeduid als "user-onvriendelijke ', en dat is helaas precies het geval is hier ook. Demontage om de toegang tot zelfs de meest fundamentele componenten vereist het verwijderen van niet minder dan veertien kruiskopschroeven (waaronder vijf uit het batterijcompartiment), en dat is nog maar het begin.

Vanaf hier moet het hele bovenklep worden verwijderd, maar dit deel bleek bijzonder lastig tijdens onze review van de 17t-AB200. Stevige plastic clips rondom de gehele omtrek (zoals vaak het geval is), maar grote zorg moeten worden genomen om deze aan de bovenkant los te maken zonder schade aan de cover, en een bijzonder onzekere strook van plastic langs de optische drive bay is uiterst kwetsbaar. Tijdens onze zorgvuldige demontage, zelfs ondanks onze expertise en voorzichtige aanpak, dit deel van de bovenklep ontwikkelde een scheurtje-dat is gelukkig onzichtbaar, terwijl gemonteerd en niet een bedreiging voor de stabiliteit van de behuizing, maar toch die hadden kunnen worden vermeden met een meer doordachte design.

Accu Dell Vostro 1700 http://www.koopaccu.com/dell-vostro-1700.html .

Eenmaal geopend, kunnen gebruikers gemakkelijk toegang tot zowel drive bays (2,5-inch SATA en M.2), beide RAM slots, de WLAN-adapter, en het systeem ventilator.
The Pavilion 17 is bedekt met een 1-jaar garantie depot. Zoals altijd, garantie upgrades zijn beschikbaar voor aankoop rechtstreeks van de fabrikant.
The Pavilion 17t-AB200 toetsenbord is minder verwant aan dat van een 17-inch notebook en nog veel meer in lijn met wat we gewend zijn van een Ultrabook. Te weten, ervaren we licht bediening kracht en ondiepe reizen, aangevuld met een redelijke mate van feedback. Het is verre van zelfs de beste Ultrabook-grade keyboard die we hebben gebruikt, maar na een beetje van aanpassing, het zou moeten volstaan ​​voor de meeste gebruikers. Uiteraard, gezien de omvang van de machine, een numeriek toetsenbord past makkelijk langs de rechterkant van het volwaardige toetsenbord. Op dezelfde manier, maar de enige echte klacht dat we hebben in deze afdeling blijft de dimensionering van de op / neer pijltjestoetsen en de suboptimale gebruik van de overvloedige ruimte aan weerszijden van het toetsenbord voor meer speciale toetsen. De toetsen zijn verlicht door een ietwat ongelijke verdeling verlichting regelbaar tot slechts twee staten: ON en OFF.

Het touchpad blijft ook slecht. Terwijl het oppervlak is comfortabel en groot, de speciale toetsen wekken sponsachtig reactie en verschaffen onvoldoende terugkoppeling naar de gebruiker zekerheid te klikken leveren. Bovendien, we moeite om links en rechts klikken differentiëren gedurende onze tijd met de machine. Gebaren minstens het werk zoals bedoeld, dankzij een capabele Synaptics merk controller.

Onze Pavilion 17t-AB200 beoordeling unit is voorzien van een 17,3-inch 1920x1080 resolutie anti-glare IPS-scherm, wat overeenkomt met 127 PPI. De machine is tevens te configureren met een touchscreen versie van de 1080p paneel, of tot een 4K touchscreen voor wie zij-verkiezen voor een extra $ 180 op het moment van dit schrijven. Hoewel het waar is dat een resolutie van 1080p op 17,3 inches is niet precies luxueus scherp, is het toch een praktische keuze voor de mid-range GTX 1050 GPU is opgenomen in de machine ... maar wat we laten zien dat in meer detail in een beetje.

Subjectief, het paneel lijkt een goede helderheid en contrast zijn voorzien, en kleuren komen af ​​als relatief levendig.

Accu Dell J1KND http://www.koopaccu.com/dell-j1knd.html .

Hoewel het beeldscherm in de Pavilion 17t-AB200 is identiek in model om de een in zijn voorganger , hebben onze metingen enigszins ongeacht veranderd. Items zoals reactietijd en zwartniveau zijn bijna identiek, maar de totale helderheid enigszins afgenomen tot 265 cd / m, hetgeen leidt tot een iets lagere contrastverhouding van 996: 1. Helderheid distributie blijft uitstekend op 91%, te zorgen voor een uniform beeld over de breedte van het paneel.

Tags: accu, 1720